Webmaster Forum Platformu

Webmaster Forumu

Webmaster tools, Google Webmaster, Adsense, SEO, Domain, Hosting Hakkında Bilgilere ulaşmak için forumumuza kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Kayıt Ol
Dark Web Haber Açıldı DarkWeb Haber Türkiye' nin en tarafsız Haber sitesi / Aynı zamanda Dünyanın en aktif WebMaster Forumu R10'u ziyaret ederek bu büyük toplulukta yer alabilirsiniz.

Bunlar Pazarlamacılar İçin En İyi 5 Proje Yönetimi Aracıdır

Katılım
25 May 2022
Mesajlar
100
Tepkime puanı
6
Puanları
0
Proje yönetimi araçları, şirketlere ve ajanslara, çok çeşitli pazarlama görevlerinde etkili bir iş bölümü ile yardımcı olur. Burada, iş akışlarını koordine etmek, kolaylaştırmak ve optimize etmek için özellikle hangi bulut tabanlı araçların çok kısa sürede yardımcı olduğunu öğrenebilirsiniz.

Proje yönetimi: aslında nedir?​

Proje yönetimi terimi, pazarlama projelerinin planlanması, uygulanması, kontrolü ve tamamlanması anlamına gelir. Proje yönetiminin temel görevi, belirli bir projeyi uygun maliyetli, zamanında, verimli ve mümkün olan en iyi sonuçla tamamlamaktır.

Prensip olarak proje yönetimi görevlerinizi özel programlar, araçlar veya yazılımlar olmadan gerçekleştirebilirsiniz. Son olarak, ekibinizle ve pazarlama projenizde çalışan herkesle kişisel olarak iletişim kurma fırsatı var. Sorumlulukları ve görevleri panolarda veya post-it kullanarak görselleştirebilirsiniz.

Ancak şunu unutmamalısınız: Çok sayıda meslektaşınızla birlikte karmaşık bir proje üzerinde çalışıyorsanız veya dışarıdan bağımsız çalışanlardan destek alıyorsanız , bu yaklaşım oldukça sıkıcı ve kafa karıştırıcıdır. Uygun bir proje yönetimi aracı, birkaç ekip üyesi arasındaki iletişimi ve işbirliğini optimize etmenize yardımcı olabilir . Aşağıda en yararlı beş proje yönetim aracını öğreneceksiniz.

Asana proje yönetimi: pazarlama ve daha fazlası​

Asana, proje yönetimi için şirket genelinde kullanabileceğiniz bir proje yönetimi çözümüdür. Araç , pazarlama alanına ek olarak, satış veya insan kaynakları alanları için şablonlar da sunar.

Asana kullanıyorsanız, bulutta pazarlama stratejileriniz için projeleri kolayca oluşturabilir ve düzenleyebilirsiniz. Ayrıca takvimler oluşturabilir, kampanyalar tanımlayabilir ve planlayabilir, süreçleri ve iş akışlarını izleyebilir ve diğer şeylerin yanı sıra görevler hakkında yorum yapabilir veya bunları diğer ekip üyeleriyle tartışabilirsiniz.

monday.com: Proje yönetimi ve bağımsız çalışma aracı​

monday.com, projeleri yönetmek ve bağımsız çalışmayı kolaylaştırmak için kullanabileceğiniz bir proje yönetim aracıdır. Aracı, bireysel projeleri planlamak ve organize etmek için, aynı zamanda zorlu projeleri yönetmek veya birden fazla ekip için editoryal planınızı düzenlemek için kolayca kullanabilirsiniz .

monday.com hakkında özellikle pratik olan şey, aracın karmaşık olmayan ve sezgisel kullanımı ve sürükle ve bırak kullanarak ayarlamalar yapma seçeneğidir. Ayrıca, monday.com'a Microsoft Teams, Zoom veya Slack gibi çeşitli araçlar da entegre edilebilir. Kullanım kolaylığına rağmen takılırsanız, günün her saati monday.com müşteri desteği ile de iletişime geçebilirsiniz.

Basecamp: Ajanslar için proje yönetimi aracı​

Basecamp, özellikle ajanslar için çok uygun, anlaşılması kolay bir görev yönetimi aracıdır. Birkaç ekip üyesi arasındaki iletişimi ve işbirliğini kolaylaştırır ve diğer şeylerin yanı sıra, bir veya daha fazla kişiye görev atamaya veya sohbet ve forum aracılığıyla bilgi alışverişine izin verir.

Almanca kullanıcı arayüzüne sahip Basecamp proje yönetim aracı, çok çeşitli alanlarda kullanılabilir. Pazarlamaya ek olarak satış, insan kaynakları veya tasarımdaki iş akışlarını da optimize edebilir.

Basecamp hangi çalışma alanında kullanılırsa kullanılsın: Proje yönetim aracı, tüm proje adımlarınızı hassas bir şekilde planlamanıza, farklı kişilerle ilgili bilgileri tek bir yerde toplamanıza ve diğer çalışanlarla paylaşmanıza olanak tanır. Şablonlar ve şablonlar kullanılarak iş akışlarının kolayca oluşturulabilmesi özellikle pratiktir. Ayrıca bir mobil uygulama aracılığıyla Basecamp'ı kullanma ve Slack, Zoom veya Salesforce gibi diğer birçok yaygın araçla entegrasyon seçeneğine de sahipsiniz.

Trello: yönetim kolaylaştı​

Özellikle çok sayıda şablon sayesinde Trello, toplantılardan ve etkinliklerden pazarlama projelerine kadar çok çeşitli iş akışlarını yönetmeyi mümkün kılar. Trello proje yönetimine başlamak, anlaşılır, sezgisel olarak tasarlanmış kullanıcı arayüzü ile kolaylaştırılmıştır.

Ayrıca Trello'nun farklı proje yönetimi görüşleri sunması da özellikle pratiktir. Panolar, zaman çizelgeleri ve takvimler arasında seçim yapabilirsiniz. Masaüstü sürümüne ek olarak kullanabileceğiniz akıllı telefon veya tabletiniz için Trello uygulamaları her zaman güncel olmanızı sağlar.

Factro: Kendinden açıklamalı proje yönetimi aracı​

factro web uygulaması görsel olarak çekici ve özellikle sezgiseldir. Kullanımı çok kolay olmasına rağmen, projelerinizi ve görevlerinizi profesyonelce planlamak ve yönetmek için ihtiyacınız olan tüm fonksiyonları size sunar. Ayrıca Almanya'da geliştirilen ve tasarlanan uygulama, birçok pratik işleviyle göz dolduruyor.

Özellikle kolay anlaşılır proje yapısı görünümü ve kullanımı kolay görev listeleri, kontrol listeleri ve yorum fonksiyonları öne çıkıyor. Ayrıca, görevlere kolayca eklentiler ekleyebilme özelliği ve tüm görevlere göz kulak olmanızı sağlayan net gösterge paneli inandırıcıdır.

Her amaç için doğru çözüm​

Gördüğünüz gibi, piyasada proje yönetimi yazılımı için temelde aynı olan ancak ayrıntılarda biraz farklı olan çok sayıda çözüm var.

Hangi aracın sizin için en iyi olduğunu sizden başka kimse cevaplayamaz. Birçok uygulama ve program ücretsiz deneme sürümleri sunar. Bu şekilde deneyebilir ve ihtiyaçlarınıza en uygun aracı bulabilirsiniz.
 
Son düzenleme:
Üst