Webmaster Forum Platformu

Webmaster Forumu

Webmaster tools, Google Webmaster, Adsense, SEO, Domain, Hosting Hakkında Bilgilere ulaşmak için forumumuza kaydolarak, topluluğumuzun diğer üyeleriyle tartışabilir, paylaşabilir ve özel mesaj gönderebilirsiniz.

Kayıt Ol
Dark Web Haber Açıldı DarkWeb Haber Türkiye' nin en tarafsız Haber sitesi / Aynı zamanda Dünyanın en aktif WebMaster Forumu R10'u ziyaret ederek bu büyük toplulukta yer alabilirsiniz.

Çalışanları Mutlu ve Üretken Yapacak 9 Uzaktan Çalışma Aracı

Katılım
11 Haz 2022
Mesajlar
14
Tepkime puanı
4
Puanları
0
Oxford Üniversitesi'ne göre mutlu çalışanlar en az %13 daha üretken . Bir sürpriz olarak gelmemelidir.

Samimi bir çalışma ortamında vakit geçirmek büyük bir moral kaynağıdır. Öte yandan, toksik bir ortamda sıkışıp kalırsanız, motivasyon bulmakta ve üretken olmakta zorlanacaksınız.

Tabii ki, kişinin mutluluğunu etkileyen çalışma ortamı dışında başka faktörler de var. Kişisel yaşam, toplum ve insanların her gün yaşadıkları kültür ve ruh sağlığı, birinin mutlu olup olmadığını belirleyen diğer örneklerdir.

Uzaktan çalışma ekibini yöneten ve mutluluğunu artırarak çalışanlarını daha üretken hale getirmek isteyen biri için, iş dışındaki alanları etkileme olasılığı bir amirin elinde değildir.

Ancak, çalışanlarını mutlu etmenin yolları vardır. Önerilerden biri de faydalı çalışma araçları sağlamaktır.

1 – Slack

Slack, sıkıcı e-posta iletişimini ortadan kaldırmanıza ve iş arkadaşlarınızla daha kısa mesajlaşmanıza olanak tanır.

Mesajlar anında teslim edilebilir veya daha sonra planlanabilir. Bir iletişim platformu için, asenkron mesajlaşma özelliği, özellikle bir ekip dünyanın her yerinden farklı zaman dilimlerinde çalışan insanlardan oluştuğunda oldukça kullanışlıdır.

2022-05-10_20h42_07-1024x358.png

Slack'i kullanmak , uzaktaki ekiplere, iş arkadaşlarıyla bilgi alışverişinde bulunurken çılgınlık hissetmekten kaçınmak isteyen çalışanlar için onu basitleştiren hepsi bir arada bir iletişim merkezi sağlar.

Artıları:

  • Kullanıcılar arasında dosya paylaşımı
  • Uygulama entegrasyonları
  • Yüksek özelleştirme yetenekleri
  • Görüntülü ve sesli aramalar
  • Ekran paylaşımı
  • Web ve mobil uygulama kullanılabilirliği
  • Anlık mesajlar ve bildirimler
Eksileri:

  • Özellikle daha büyük ekipler için biraz pahalı
  • Aramalar sırasındaki ses kalitesi iyileştirmelerden faydalanabilir
Fiyatlandırma:

Slack'in 3 farklı ödeme planı vardır:

  • Pro: Yıllık faturalandırılırsa aylık 6,25 € ve aylık faturalandırılırsa aylık 7,50 € (kişi başı)
  • Business+: Yıllık faturalandırılırsa aylık 11,75 € ve aylık faturalandırılırsa aylık 14,10 € (kişi başı)
  • Enterprise Grid: istek üzerine fiyatlandırma yapılabilir

2 – Dropbox

Bulut depolama çözümü olmadan uzaktan çalışmayı hayal etmek zor. Dosya alışverişi yapmak için Slack gibi bir araç kullanabilseniz bile, dosya boyutu açısından belirli sınırlamalar vardır.

Bu sınırlamaların üstesinden gelmek için verileri paylaşmak için bulut depolamayı kullanın. Dropbox ayrıca belgeleri önce cihazınıza aktarmanıza gerek kalmadan doğrudan düzenlemenize olanak tanır.

2022-05-10_20h42_50-1024x432.png

İsterseniz, bulut depolamayı aynı anda birden fazla cihazda senkronize edebilirsiniz, bu da bir bilgisayar kullanmanıza gerek kalmadan akıllı telefonunuzdaki bir dosyayı hızlı bir şekilde kontrol edebileceğiniz anlamına gelir.

Artıları:

  • Hemen hemen her işletim sistemiyle uyumlu
  • İşbirliği için harika
  • Ödeme yapan aboneler için mükemmel özellikler
  • Dijital imzalama aracı
Eksileri:

  • Ücretsiz hesap yalnızca 2 GB depolama alanı sunar
  • Ücretli planlar pahalı olabilir
Fiyatlandırma:

Yıllık faturalandırma size giderlerde yüzde 20 tasarruf sağlar. İşletmeler için ücretsiz olarak deneyebileceğiniz 3 mevcut plan vardır:

  • Profesyonel (bireyler için): 1 kullanıcı için 3 TB depolama ile ayda 16,58 €
  • Standart (küçük ekipler için): 3+ kullanıcı için 5 TB depolama ile ayda 10 €
  • Gelişmiş (daha büyük ekipler için): 3+ kullanıcı için sınırsız depolama ile ayda 15 €

3 – Zoom

Zoom, işletmelerin görüntülü aramalar düzenlemesine ve bu şekilde iletişim halinde kalmasına olanak tanıyan bulut tabanlı bir video konferans aracıdır.

Bazı şeyler video beslemesi aracılığıyla daha iyi açıklanır. Görüntülü sohbet kullanarak birbirleriyle iletişim kurmak isteyen bazı çalışanlar olabileceğinden bahsetmiyorum bile.

2022-05-10_20h44_39-1024x346.png

Ayrıca Zoom, eğitim verme aracı olarak da kullanılabilir. İşletmeler genellikle uzak ekiplere öğretebilecek konuk koçlar veya konuşmacılar tutar. Becerilerinizi öğrenme ve geliştirme fırsatı, çalışanları motive eder ve onları daha mutlu eder.

Artıları:

  • Geniş kitleleri destekler
  • Web seminerlerine ev sahipliği yapmanızı sağlar
  • Google Takvim'i destekler
  • İyi video kalitesi ve birkaç kare düşüşü
  • Farklı ekipler için ölçeklenebilir
  • Bulut depolama senkronizasyonu sunun
Eksileri:

  • Abonelikler ve eklentiler
  • Yorum kontrolü eksikliği
  • Bulut dosya boyutlarındaki tutarsızlıklar
Fiyatlandırma:

Zoom'un ücretsiz bir planı var, ancak tek bir toplantı için 40 dakikalık bir sınır var. Araçtan en iyi şekilde yararlanmak için mevcut ücretli seçeneklerden birini kullanmanız gerekecek:

  • 100 katılımcıya kadar ev sahipliği için 139,90 €/y
  • 300 katılımcıya kadar ev sahipliği için 189,90 €/y
  • 500 katılımcıya kadar ev sahipliği için 223,20 €/y

4 – Trello

Trello, proje yönetimini basitleştirmek için kanban panosu uygulamasını kullanır. Trello ortamında görevleri düzenlemek ve izlemek kolaydır.

2022-05-10_20h45_30-1024x453.png

Kullanıcılar blokları sürükleyip bırakabilir, yorum bırakabilir, görevleri tamamlayabilir ve ilerleyebilir ve Trello'nun nasıl kullanılacağını anlamak çok az teknik bilgi gerektirir.

Yeni bir üye eklemeniz ve onları yolda olan projeye alıştırmanız gerekse bile, süreç oldukça basittir.

Artıları:

  • Kullanımı kolay
  • İş akışını otomatikleştirir
  • Genişletilmiş işlevsellik seçenekleri
  • Harika mobil uygulama
  • Fiyatına göre büyük değer
Eksileri:

  • Sınırlı proje görünümleri
  • Raporlama eksikliği
  • Daha karmaşık projeler için ideal değil
Fiyatlandırma:

Diğer benzer hizmetlerin çoğu gibi, Trello da ihtiyaçlarınıza bağlı olarak birden fazla plan sunar:

  • Temel kullanım için ücretsiz plan
  • Standart: 5$/ay
  • Prim: 10$/ay
  • Kurumsal: 17.50 $/ay

5 – CleanMyMac X

En hafif tabirle, mücadele eden bir bilgisayarda çalışmak ideal değildir. Bir süpervizör olarak görmek istediğiniz şeyin tam tersidir.

2022-05-10_20h46_14-1024x437.png

Sürücü dağınıklığı, bilgisayar performansının düşük olmasının ana nedenlerinden biri olduğundan, çalışanlara temizleme yardımcı araçları sağlamaya değer.

MacBook kullanıcıları için CleanMyMac X tartışmasız en iyi seçenektir. Bu yardımcı uygulama aynı zamanda bir güvenlik aracı olarak işlev görür ve bu, siber güvenlik endişeleri söz konusu olduğunda ek bir fayda sağlar.

Artıları:

  • Kullanımı kolay
  • Setapp'ın uygulama abonelik planının bir parçasıdır
  • Çalışma disklerini boşaltmak isteyen Photoshop kullanıcıları için harika
  • Bilgisayarın performansını artırmak için Smart Scan özelliği
Eksileri:

  • Ortalama bir Mac kullanıcısı için çok fazla olabilir
  • Aracın bazı özellikleri, geri kalanıyla karşılaştırıldığında cansız görünüyor
Fiyatlandırma:

CleanMyMac X'in 30 günlük para iade garantisi politikası vardır. Planlar yıllıktır ve aracı kaç tane Mac için istediğinize bağlı olarak farklılık gösterir:

  • 1 MacBook için 39,95 €/yıl
  • 2 MacBook için 79,90 €/yıl
  • 5 MacBook için 199,75 €/yıl

6 – Time Doctor

Time Doctor, öncelikle çalışanların zamanını izlemek için kullanılabilir, ancak proje yönetimi için de kullanılabilir.

2022-05-10_20h46_49.png

Bazı çalışanlar ne kadar çalıştıklarından memnun olmayabilir ve ne kadar zaman harcadıklarından dolayı daha fazla ödeme almayı haklı göstermeleri gerekebilir. Zaman izlemeli bir rapor bunun sağlam bir kanıtıdır.

Başka bir örnek, meslektaşlar arasındaki dostane bir rekabettir. Bir projeyi kimin daha hızlı bitirdiğini görmek için birbirinizle rekabet edebilir ve sonuçlarınızı göstermek için Time Doctor'dan bir rapor sağlayabilirsiniz. Dostça yarışmalar, çalışanların katılımı için mükemmeldir.

Artıları:

  • Uygulama içinde fatura oluşturma
  • Çalışan izleme
  • Geniş entegrasyon seçenekleri
Eksileri:

  • eski kullanıcı arayüzü
  • Kronometrenin çalışması için ayrı bir uygulamaya ihtiyacı var
Fiyatlandırma:

Time Doctor, önce aracı test etmenizi sağlayan ücretsiz bir deneme seçeneğine sahiptir. Memnunsanız, mevcut 3 plandan birine gidebilirsiniz:

  • Temel: 7 $/ay
  • Standart: 10$/ay
  • Prim: 20$/ay

7 – Klutch

Sık sorulan soruların ve ilgili şirket bilgilerinin takip edildiği bir merkez, yeni çalışanları işe almaya ve müşteri sorularını zamanında yanıtlamaya yardımcı olur.

İyi hazırlanmış bir bilgi tabanı sayesinde zaman kaybetmemek üretkenlik için harikadır ve Klutch bunun için mükemmel bir araç gibi görünmektedir.

2022-05-10_20h48_54-1024x429.png

Artıları:

  • Kullanımı kolay
  • Ucuz
  • Basit kullanıcı arayüzü nedeniyle gerçek teknik bilgi gereksinimi yok
  • Planınızı istediğiniz zaman iptal etme seçeneği
Eksileri:

  • Bunu bir Chrome uzantısı olarak kullanmanız gerekiyor
Fiyatlandırma:

Klutch, fiyatlandırma modeli için oldukça basit bir fikre sahip. 2 plan sunar:

  • Ücretsiz: 2 GB'a kadar depolama alanıyla 0 ABD doları
  • Profesyonel: 100 GB'a kadar depolama ile 4 $/ay

8 – NordVPN

Siber güvenlik endişeleri yaygındır, özellikle de bu kadar çok insan evden çalışırken ve güvenliğe çok fazla yatırım yapma zahmetine girmezken.

2022-05-10_20h50_29-1024x440.png

Çalışanlara ekstra bir güvenlik katmanı sağlamak istiyorsanız, NordVPN dikkate değer bir değerlendirmedir. Buna ek olarak, araya giren reklamları engeller ve film ve dizi izlemeyi sevenler için ekstra bir avantaj olan akış platformları gibi coğrafi olarak kısıtlanmış içeriğe erişmenizi sağlar.

Artıları:

  • WiredGuard'ı kullanır
  • Tor ve çok sekmeli bağlantılar
  • Birden çok sunucu konumu
  • Güvenilir müşteri desteği
Eksileri:

  • Yönlendirici uygulaması eksikliği
  • Linux istemcisinde grafik arayüzü eksik
  • pahalı olabilir
Fiyatlandırma:

NordVPN'in fiyatlandırma modeli biraz karmaşıktır. Aylık bir seçeneği seçerseniz, size 10,49€'ya mal olacak. Ancak, daha ucuz seçenekler mevcuttur:

  • 2 yıllık plan için 69,36 € ve ilk iki yıldan sonra 87,48 €/yıl
  • 1 yıllık plan için 52,68 € ve ilk yıldan sonra 87,48 €/yıl

9 – TeamViewer

TeamViewer, tüm mobil ve masaüstü işletim sistemlerinde çalışır. Öncelikle ekranınızı başkalarıyla paylaşmak için kullanılır.

2022-05-10_20h51_22-1024x431.png

Uzak bir çalışma ortamında, bilgisayarınızın ekranını gösterip gerçek zamanlı olarak konuşabildiğinizde, iş arkadaşlarınıza açıklama yapmak ve yardımcı olmak daha kolaydır.

İster bir sorunu çözmesi gereken biri olsun, isterse tatile giden bir iş arkadaşının görevlerini üstlenmesi olsun, TeamViewer size yardımcı olur.

Artıları:

  • Acemi dostu kullanıcı arayüzü
  • Kurulumu kolay
  • Çoklu güvenlik katmanları
  • Birden çok monitörü destekler
Eksileri:

  • pahalı olabilir
  • Destek hizmetlerinden yoksun
  • Gereksiz özellikler can sıkıcı olabilir
Fiyatlandırma:

TeamViewer, ticari olmayan kullanım için ücretsiz bir plan sunar, ancak işletmelerin bunu atlaması ve aşağıdakilerden birini seçmesi muhtemeldir:

  • Tek Kullanıcı: 29,90 €/ay
  • Çoklu Kullanıcı: 59,90 €/ay
  • Takımlar için: 129,90 €/ay

Çözüm

Sonuç olarak, mutlu ve üretken bir ekip istiyorsanız, uzaktan çalışanlara gerekli araçları sağlamak mantıklıdır.

Birisi görevlerini tamamlayamadığı veya geçici çözümler bulması ve zaman kaybetmesi gerektiği için mutsuzsa, şikayet etmesi çok uzun sürmez.
 
Katılım
4 Tem 2022
Mesajlar
13
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Her iş yerinin düşünüp bir kez okumasını çok isterdim daha sağlıklı bir süreç olması için. yazınız için teşekkürler.
 
Üst