- Katılım
- 21 May 2022
- Mesajlar
- 1
Site içi SEO, arama sıralamalarındaki konumunu iyileştirmek için doğrudan web sitesi içinde alınabilecek tüm önlemleri içerir. Bir sitenin sayfa üzerinde etkili optimizasyona sahip olması için, analiz ve düzenli izleme ile birkaç faktörün bir arada olması gerekir.
Sayfa İçi Optimizasyonun Dört Önemli Bileşeni
Başarılı sayfa optimizasyonuna giden çeşitli faktörlerin yanı sıra, dikkate alınması gereken birkaç ana unsur vardır. Ziyaretçiler görsel web sayfasındaki her şeyi görüp analiz ederek optimizasyonu bir öncelik haline getirir.1. İlginç, bilgilendirici içerik
İlgi çekici ve bilgilendirici yüksek kaliteli içerik, ziyaretçileri web sitenizde kalmaya motive eder. Web siteniz ne kadar çok etkileşim alırsa, uzun vadede arama sonucu sıralamanız o kadar iyi olur.- Başlıklar ve yapı: Bir başlık, okuyucunun dikkatini çekmek ve daha fazlasını istemek için onu tutmak içindir. Daha fazlasını istediklerinde, içeriğin yapısının güzel bir şekilde akması ve okunması kolay olması çok önemlidir. Bu, web sayfanızın mümkün olduğunca fazla çekiş kazanmasını sağlayacaktır.
- Semantik anahtar kelimeler: Semantik anahtar kelime arama, tek tek anahtar kelimeler yerine konulara göre optimize edilmiş içerik yazmanıza olanak tanır. Bu, daha geniş bir kitle için hazırlanmış içerik hakkında yazmak için daha fazla nefes alma alanı sağlar. Anlamsal anahtar kelimeler kullanarak, içeriğinizin daha geniş bir konuyla ilgili aramalarda görünme olasılığı daha yüksektir.
- Rakip araştırması: Rakipleriniz ve anahtar kelimelerinin ne olabileceği, genellikle yayınladıkları içerik ve içeriklerini düzenleme biçimleri hakkında biraz araştırma yapmak, kendi içeriğinizi nasıl yapılandırmak isteyebileceğiniz konusunda biraz fikir verebilir. İçeriğinizin rekabette farklılaşması için hangi anahtar kelimeleri kullanmanız gerektiğini de anlayabilirsiniz.
- Anahtar kelime kullanmayın: Anahtar kelime doldurma, içeriğinize mümkün olduğunca çok sayıda arama sonucunda görünmesi için birbiriyle ilişkilendirilebilir çok sayıda anahtar kelime ve etiket yerleştirmeyi içerir. İçeriğinizi sergilemek için bu ne kadar cazip gelse de, aslında size yarardan çok zarar verebilir. İçeriğinizi düşük kaliteli veya spam olarak işaretleyebilir ve size kötü bir sıralama verebilir veya web sayfanızın arama sonuçlarının sonlarına itilmesine neden olabilir. Anahtar kelime doldurmak yerine, içerik başına bir veya iki anahtar kelimeye odaklanmak daha faydalı olacaktır. Bu, içeriğinizin doğru sıralanması için gerekli sayfalarda görünmesini sağlar.